Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalianew Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky
Digizone.czBlogyJan Potůček

Co s průšvihem jménem Talentmania?

Jan Potůček, 30. 08. 2010, 23:08 v kategorii Nezařazené,

Televize Nova má problém. Sice zvítězila v nedělním souboji úvodních dílů talentových soutěží, ale je to Pyrrhovo vítězství. V průměrné sledovanosti porazila Primu o 200 tisíc dospělých diváků, z vývoje křivky sledovanosti je ale vidět, že diváci od její Talentmanie utíkali ke konkurenční soutěži Česko Slovensko má talent. Příště už může Talent reálně porazit Talentmanii. A to je problém.

Nově nepomohla ani neskutečná masáž diváků, kterým od pozdního nedělního dopoledne naservírovala čtyři mimořádné zpravodajské relace Rychlé Televizní noviny pouze s informací o večerním vysílání Talentmanie. Talentovou soutěží otevírala také hlavní Televizní noviny o půl osmé, které zkrátila včetně sportu na pouhých 14 minut a samotnou Talentmanii první hodinu pro jistotu vůbec nepřerušovala reklamními bloky, což se ukázalo být dobrým řešením – během prvního reklamního breaku na Primě diváci utekli od Talentu k Talentmanii.

Jenže po prvním reklamním bloku na Nově nastal úprk opačným směrem a diváci se už k Nově nevraceli. Druhou hodinu vzájemného souboje jednoznačně vyhrál licencovaný Talent před narychlo spíchnutou kopií. Vedení Novy musí být jasné, že na cestě je další průšvih – skoro stejně velký jako před pěti lety s Big Brotherem. Nova teď navíc chystá pětidenní maratón sestřihových dílů Talentmanie z castingů, které rozhodně nebudou mít dobrou výchozí pozici.

Pět večerů od středy do neděle bude na Nově od 20 hodin patřit Talentmanii, která podstatnou část diváků zklamala a donutila přepnout na konkurenční Primu. Teď sice Talentmanii nebude konkurovat žádná talentová soutěž, ale ostatní televize by musely vysílat opravdu blbý program, aby zhnusení diváci zůstali u Novy a zarostlého Leoše Mareše.

Komentáře (120)

  1. 30. 08. 2010, 23:46 dawe napsal:

    Moc hezky sesumírované ;-) Třeba by nebylo příště od věci hodit i vlastní názor na věc, proč diváci dali přednost Primě před Novou, ale nevadí... Je to pěknej rekap toho, že Nova se z propadáku jménem Big Brother nepoučila a řítí se do dalšího průšvihu. Měl bych pro vedení Novy jednu radu - nekonkurejte Primě se stejnými show, protože se akorát ukáže, že co se týče kvality, jste daleko za komerční dvojkou ;-)

  2. 31. 08. 2010, 00:20 Dadi napsal:

    Souhlasím s panem Potůčkem i dawem, Talentmania je prostě propadák. Myslím si, že diváci jsou již nasyceni ze superstar touto hodně podobnou porotou. Dle mého názoru bude Nově sledovanost už jen klesat - lidi byli zvědaví, co bude Talentmania zač a když zjistili, že to není nic nového pod sluncem, přepli jinam.

  3. 31. 08. 2010, 00:21 Dadi napsal:

    A nedivil bych se tomu, kdyby FremantleMedia nebo jak se ta společnost jmenuje, šla po Nově, že okopírovala její formát....

  4. 31. 08. 2010, 00:35 Malata napsal:

    FremantleMedia vydali s Novou společné prohlášení, že Talentmánie není kopií, takže se nebudou přít.

  5. 31. 08. 2010, 05:27 zdena.51 napsal:

    Byl to hloupost dát skoro dva stejné pořady na jednou do televize.Na talentmani se nedalo dívat děs a hruza !!!.Zato pořad na prim ČESKOSLOVENSKO MÁ TALENT byl docela dobry .

  6. 31. 08. 2010, 06:49 Přemysl napsal:

    To jsem rád, že se na tu televizi nedívám. Moc rád.

  7. 31. 08. 2010, 07:19 Misha napsal:

    Nova udělala chybu, že svoji show zahájila trapnou estrádou pod širým nebem. Kdyby začali rovnou prvním castingovým dílem, bylo by to lepší. Takhle od Talentmanie utekli i diváci, kteří o show měli zájem, protože ten úvodní díl neměl se soutěží skoro nic společného, jen trapné příjezdy porotců autem, představování moderátorských bárbínek a do toho polykači ohně a roztleskávačky. Úlet roku. Až ve středu se ukáže, jaký bude první castingový díl a jestli se vyrovná prvnímu dílu Talentu. Nova udělala dobře to s tou pětidenní smrští castingových dílů - dá se předpokládat, že i diváci Primy, kteří se v neděli dívali na Primu, se během těch pěti dní podívají alespoň na jeden díl Talentmanie. Ale jestli zůstanou věrní Nově či Primě, to už záleží na tom, jak se Nově povedou castingové díly.

  8. 31. 08. 2010, 07:29 Tadeáš napsal:

    Na takové stupidní show pořady se nikdy nedívám,je to tv divadýlko a předvádění se viz.odpudivý Mareš,mám satelot a tam je spousta dokumentárních a pravdivých pořadů. Fuj TV Nova a Prima !!!!!!

  9. 31. 08. 2010, 08:09 Banjo napsal:

    Dnes se opravdu vyplatí pořídit si satelitní přijímač, kde je možnost vybrat si kvalitní TV stanici se zajímavým programem. TV NOVA je taková kulturní popelnice (asi už nejen kulturní). Nevidel jsem ani Talentmanii ani konkurenční pořad TV Prima a nepřipadám si nijak ochuzen. Na CSFilmu zrovna excelovali herecké legendy v příbězích z Dekameronu, natočených Českou televizí v 70-tých letech.

  10. 31. 08. 2010, 08:27 motes napsal:

    Nekoukam na Talentmánii jenom kvůli Marešovi. Je okoukaný a brzo bude i na WC papíru. Mareše nemusím.

  11. 31. 08. 2010, 08:29 Tom napsal:

    televize? to je ta věc ze 20. století? :)

  12. 31. 08. 2010, 08:50 Karlos napsal:

    A Internet věc to je toho 21 století? :D

  13. 31. 08. 2010, 10:34 next-topmodel napsal:

    O budoucnosti Talentmanie rozhodne ten její maraton-pokud neobstojí tak to bude asi ten největší propadák.Jinak se přikláním k názoru,že o estrádu,která neměla nic společné se soutěží nikdo nestál a proto diváci utíkaly k Primě a potažmo na Slovensku k JOJce-tam dopadla sledovanost podobně...

  14. 31. 08. 2010, 11:04 Petr napsal:

    Nova si hraje jako že je nejvíc zábavná... polykač ohně a trapné tanečnice mě teda moc nebaví. První díl byl úplně na nic, to si radši mohli ty peníze nechat, místo aby vydělali budou prodělávat.Radši si koupím satelit a budu koukat na Discovery, viděl jsem to u bratrance a mají tam gute věci třeba bořiči mýtu sice se nesměju každých pár sekund ale je to zajimavé a aspoň se něco dozvím...

  15. 31. 08. 2010, 12:31 jan napsal:

    koho zajimaji (blbci) kteri se chteji zviditelnit nikdy jsem na takove hovadiny nekoukal a koukat nebudu je to traparna!!!!!!

  16. 31. 08. 2010, 14:33 fgjghjhuk napsal:

    Nakonec to tu fakt dopadne jak ve filmu Absurdistán.

  17. 31. 08. 2010, 15:40 kamila napsal:

    prima i prima cool je celkově lepší než nova a nova cinema,to je můj názor a ohledně těch dvou konkurenčních pořadů,na československo má talent se dalo i koukat,narozdíl od talentmanie,jen mi v porotě vadila Bílá,chovala se hrozně trapně...ale zase Kraus je skvělej,takže se to vyvažuje i moderátoři jsou lepší než vyvrhel Mareš :) s Pozdravem Kamča

  18. 31. 08. 2010, 15:53 Zix napsal:

    Talentmanii zachrání jen těch 5 dní jinak jasně vyhraje ČSMT.

    Jak je vidět tak originální pořady sou oblíbenější než kopie,který vznikly jen proto že Nova s Markízou doufaly že tím budou nějak konkurovat ČSMT a proto že si neuplatnili licenci.

  19. 31. 08. 2010, 16:30 David Rácz napsal:

    Show na Primě je sice lepší, ale na Nově mám zase HD, čili když už si mám vybrat, na jakou sraškoshow se chci dívat, vyberu Novu HD, protože tam vidím i detaily a nekazím si oči jako u Primy. Tož asi tak.. :-)

  20. 31. 08. 2010, 18:11 Jonda Color napsal:

    Davide, už toho prosím Vás s tou Novou HD nechte, vždyť se vám už smějí i špačci na střeše. Takhle lidi do toho svého obchodu na HD přístroje nenalákáte, naopak už jste s tím spíše otravný...

  21. 31. 08. 2010, 18:19 Vít Bulvas napsal:

    David: Hele ty si tady ze všech tak trochu děláš srandu, že? Vzhledem k tomu, že Talentmania není v nativním HD, to znamená, že vypadá úplně stejně zle jako ČS má Talent na Prima HD. Jinak co se týče kvalit obou pořadů, tak se vůbec není o čem bavit. Talentmania je ještě daleko větší odpad než ty proklínané tři řady Česko hledá SuperStar, zato ČSMT se víceméně úspěšně snaží ukázat, jak se tyhle pořady dělají v zahraničí.

  22. 31. 08. 2010, 18:31 kosat napsal:

    Já jsem od začátku koukal na primu. U konkurence naštěstí až na konec. Děs a hrůza.

  23. 31. 08. 2010, 19:12 Petr napsal:

    Když tak tady čtu vaše komentáře, říkám si, jak jsme asi kulturní národ? Raději než se dívat na nějaké trapné pokusy vytvořit rádoby novodobé hvězdy, je lepší si zajít na nějaký konzert, nebo do divadla na lidi, kteří to opravdu umí a ne sedět doma u blbobedýnky a koukat na trapné pokusy o zábavu. Jak NOVA, tak PRIMA neumí vytvořit kvalitní program, tak proč je podporovat sledováním? Když už koukám na televizi, raději si pustím ČT24, takový přímý přenos s parlamentu, to je teprve správná show.

  24. 31. 08. 2010, 20:07 Jura napsal:

    Petře, vy si raději dojděte do školy, zda by s vámi nezopakovali základy češtiny, vy kulturní člověče. :-)

  25. 31. 08. 2010, 20:54 kosat napsal:

    Stíhán oboje. Tv a u toho knihu. Tak se na půl intelektuál.

  26. 1. 09. 2010, 11:10 marek napsal:

    pre mudrlanta David Rácza, nie je pravda, že HD kanál kazí menej oči ako SD. TV kazí oči tak či tak.

  27. 1. 09. 2010, 13:24 Heja napsal:

    Je masochismus sledovat tak hloupé pořady :o )

  28. 1. 09. 2010, 14:23 . napsal:

    pro marka, žádná televize nekazí oči, CRT oči pouze více unavovala

  29. 1. 09. 2010, 14:48 Hana napsal:

    Beze sporu Prima je lepší.Ten candrbál na Nově nestál za nic. Spíš trapas.Leoš Mareš se předvádí/lidi už ho mají plný zuby/ a teď se zase snaží vynášet do nebe Banášovou.Jo, kdyby se tak za ty prachy, co to stálo a ještě stát bude, natočilo pár pohádek,který se dají kdykoliv reprízovat.Jenže proč?Celý stát jde příkladem ,kam se prachy strkají.

  30. 1. 09. 2010, 14:55 Radek napsal:

    Zixi, reaguji na vaše - Jak je vidět tak originální pořady sou oblíbenější než kopie ... ano, názorná ukázka je originální Big Brother vs kopie nazvaná VyVolení. Mějte trochu nadhled, lidem je skutečně jedno, co je originál a co kopie, lidi zajímá u čeho se baví a u čeho ne. A jelikož se TV Prima s Joj skutečně až do detailu drží britské licence na Got Talent, která je velmi zábavná, tak lze očekávat, že bude bavit i české a slovenské diváky. Talentmania je nový, nevyzkoušený a od chyb neodlaďený formát, to je jeho vada.

  31. 1. 09. 2010, 17:41 T-Solider-Cz napsal:

    jojo Talentmania je kravina , Prima to má mnohem a mnohem lepší .

  32. 2. 09. 2010, 10:11 Radim napsal:

    Neodsuzoval bych lidi, kteří se na to dívali. Na televizi jsem se díval po hodně dlouhé době a jen kvůli tomu, že se celá rodina dívala na ČS má Talent, tak jsem se na to taky podíval, aniž bych se musel začít považovat za primitiva. Ani jedna z těch věcí není nijak hodnotná a ani se za to nevydává. Nova se asi zcela neodprostila od své estrádové minulosti a někdy se zdá, že i kvůli tomu jí ujíždí vlak. Jinak je to zajímavé srovnání!

  33. 2. 09. 2010, 10:28 perseus napsal:

    Najlepšie by Nova urobila keby sa "nebila" v rovnakom vysielacom čase ako prima, ale aby v čase keď ide Prima - sekla - nejaký najnovší film - premiera - trhák a začala dávať svoje "liveSUPER STAR" po skončení Primy ... a bolo by po ptákach ...
    Akurát že v tej NOve nevedia logicky uvažovať ...

  34. 2. 09. 2010, 13:10 mark156 napsal:

    vubec tu neuvazujte o tak silnych poutech k jednotlivym show ... jako treba VERNOST ... nic takoveho neexistuje, vetsina lidi se diva na televizi jen tim koutem oka ktere je skoro slepe a malo kdy pri tom vnima co se na obrazovce vubec deje ... televizi nechavaji bezet jako kulisu pri nejake daleko zajimavejsi cinnosti a prepinaji jen kdyz televize z niceho nic zacne necekane hulakat (typicky kdyz zacina reklamni blok, tak podvedomi reflex zaveli "prepnout!")

    neni v tom zadna vernost, clovek proste nahodne zakotvi na nejakem programu a kdyz tam nejede vylozena kravina necha to bezeta jde vedle toho neco delat ...

    prekvapive si myslim ze by nova celou show zachranila kdyby proste jen tak nehorazne nezesilovali reklamni bloky coz kazdeho ihned donuti prepnout na jiny kanal....

  35. 2. 09. 2010, 13:18 V.Mlich napsal:

    Jedno i druhé je stejný typ pořadu, nevidím zásadní rozdíl. Zapšklí intelektuálové ať se na konzertu dívají na profíky a kdo se chce pobavit, ať sleduje amatérske pokusy. Úplně nejlepší zábava je ovšem zkusit něco udělat sám. Kdo to zná, hned se jinak dívá i na ty druhé. Nejvíc mne znechucuje, když tady do diskuse lidi cpou reklamu na zakoupení Discovery nebo CSfilm atd. HD přístroje neprodávám, ale souhlasím, že obraz víc lahodí oku, i kdyby to byl jen resample z SD

  36. 2. 09. 2010, 14:08 dobrota napsal:

    Jak na Nově tak na Primě to je fuk s dobrou zábavou to nemá nic společného stále okoukaný ksichty a vyhozený prachy.Západní styl nám nesedí a neumíme ho udělat držme se českého humoru.

  37. 2. 09. 2010, 16:26 doh napsal:

    "Hahahahahahahahahahahaha ..., čemu se to směju?!"

  38. 2. 09. 2010, 17:06 Bejk 007 napsal:

    Talentmania je rozhodně lepší a rozhodně nemákonkurenci!!!§

  39. 2. 09. 2010, 17:08 klobása 007 napsal:

    jo určitě máš pravdu talentmania nemá konkurenci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

  40. 2. 09. 2010, 19:58 ironman987 napsal:

    Chybi me ty doby tele tele, zlaté mříže, novotnýho a mládka, k tomu jeste izer a dalsi na ktery sem zapomnel
    Talentmania ani CSMT neni spatny, ale proste na vyse zminene porady to nema

  41. 2. 09. 2010, 23:55 Eduard Hlava napsal:

    ČS má talent jsem ještě neviděl, ale Talentmania mi přišla i na úroveň Novy hodně blbá. Nepochopil jsem střih celého pořadu (naprosto stupidní přerušování vystoupení a pak se zase vracení k nim ...), vystupující (budiž, jaký národ, takoví soutěžící) ani porotu. Co tam dělal Troška? To je trošku silný kafe. A zlatou korunu tomu nasadil "zpívající" Jandův pes. :-) )

  42. 3. 09. 2010, 09:48 Atevi napsal:

    Natáčení obou pořadů, je propadák, ale ani ČS má talent není tak skvělé !! Z divadel vybrali víc než měli a pak všechny včetně dětí nahnali přes celou republiku do Bratislavy a nechali je tam 2hodiny venku v dešti a zimě stát, jen ,aby jim řekli, že nemůžou postoupit všichni co vybrali v 2kole a tak aniž by je znova viděli, poslali jich víc jak půlku domů, v talentmaniii aspoň nechali všechny vystoupit, když si je pozvali!! to jen z druhé strany !!!

  43. 3. 09. 2010, 09:53 Ondra napsal:

    Hezký článeček o tom, jak to chodí na castingu talentmánie k přečtení zde: http://michalsmrcka.cz/clanek/239-jak-jsem-ukazal-talent-v-talentmanii

  44. 3. 09. 2010, 15:07 LukasS napsal:

    Pro Atevi. Nelzete tu prosim. Tenhle pribeh se spis tyka souteze Novy a ne Primy.

  45. 3. 09. 2010, 21:55 Jindru napsal:

    Neměla by větsí úspěch třeba soutěž: Čeněk nemá talent ?
    :-)

  46. 4. 09. 2010, 03:01 HimbajzSurviks napsal:

    O čem se to tu vlastně bavíte? Rád bych se přidal. :-)

  47. 4. 09. 2010, 13:44 Jindra napsal:

    Cože!! Oni s tím zas... 5 dní v týdnu?

  48. 4. 09. 2010, 15:35 tom napsal:

    Mě to teda přišlo oboje úplně stejné. V čem je Nova horší? Oboje je to stejná šaškárna.

  49. 4. 09. 2010, 20:21 taurus9032 napsal:

    Ani jednu soutěž nesleduji. Přes týden na TV nemám čas, o víkendu sleduji pouze dokumentární kanály a kanály HBO. Novu a Primu jsem naposledy sledoval, uff, někdy v roce 2002, tuším.

  50. 5. 09. 2010, 13:04 pandura napsal:

    Osobně si myslím,že podobné pořady jsou určeny pro intelektuálně
    nesmělé diváky komerčních TV.

  51. 5. 09. 2010, 18:29 Marta napsal:

    Prima vsadila na jistotu, Nova na nabubřelost. Závěr megashow na Nově byl trestuhodně technicky amatérský a moc mi vadí i ladění strunky na lítost. Je hezké, že postižení lidé překonávají své handycapy , že přijdou na casting, ale
    s talentem to nemá nic společného. Pak ta show je lečo uvařené z nepovedeného Bailanda a talentové soutěže. Poctivě jsem se se dívala na Primu i opakovačky Novy z celého týdne a Nova tam za tu dobu měla méně talentů, než Prima za první večer. Snad to na Nově bude mít vzestpnou tendenci ... Jinak to můžou zabalit !

  52. 6. 09. 2010, 09:41 Miloš napsal:

    Ani nevím jak jsem se na tento článek dostal... Někde nějaký odkaz.
    No a už zase jsem moc rád že jsem se na podzim zbavil televize. Můj život je tak nějak méně problematický a klidnější. :-)
    Držím vám všem palce! ;-)

  53. 6. 09. 2010, 16:18 IRENA napsal:

    ZDRAVÍM,ZATÍM MĚ TA TELEMANIE NEZAUJALA.POŘAD Z BPRIMI JSEM NEVIDĚLA,NEMŮŽU SOUDIT,ALE JÁ BYCH BRALA JENOM NĚCO JAKO SUPERSTÁR.PROČ PROČ TAM CHODÍ MAŽORETKY?CO MŮŽOU NABÍDNOUT V DALŠÍCH KOLECH?PODLE MĚ NIC NOVÉHO.

  54. 6. 09. 2010, 16:18 IRENA napsal:

    ZDRAVÍM,ZATÍM MĚ TA TELEMANIE NEZAUJALA.POŘAD Z PRIMI JSEM NEVIDĚLA,NEMŮŽU SOUDIT,ALE JÁ BYCH BRALA JENOM NĚCO JAKO SUPERSTÁR.PROČ TAM CHODÍ MAŽORETKY?CO MŮŽOU NABÍDNOUT V DALŠÍCH KOLECH?PODLE MĚ NIC NOVÉHO.

  55. 6. 09. 2010, 16:19 gajgas napsal:

    dete vsichni do pici

  56. 6. 09. 2010, 16:19 IRENA napsal:

    ZDRAVÍM,ZATÍM MĚ TA TELEMANIE NEZAUJALA.POŘAD Z PRIMY JSEM NEVIDĚLA,NEMŮŽU SOUDIT,ALE JÁ BYCH BRALA JENOM NĚCO JAKO SUPERSTÁR.PROČ TAM CHODÍ MAŽORETKY?CO MŮŽOU NABÍDNOUT V DALŠÍCH KOLECH?PODLE MĚ NIC NOVÉHO.

  57. 6. 09. 2010, 17:20 vděčný divák napsal:

    Talentmánia - nejnudnější kopie (možná) zábavného originálu, :-)

  58. 6. 09. 2010, 21:45 fuj napsal:

    NOVA = sračkomet

  59. 8. 09. 2010, 07:52 ArkAngelMichael napsal:

    Naprostá pravda Nova totální propadák. Trapný pokus o napodobeninu a myslím, že ani taková reklamní kampaň, ani neustálé vnucování divákům (pomalu každý večer) tomu nepomůže. Ba naopak.

    Originál je originál. A myslím, že Prima tento souboj jasně vyhraje (i když souboj se tomu ani říkat nedá, nova jen leží a kope nožičkama).

  60. 8. 09. 2010, 09:27 whoever napsal:

    Akorát je třeba si uvědomit, že ať už Nova nebo Prima dělají podle vašeho vkusu dobrý pořady nebo sračky, dělají to za své vlastní peníze. Vzpomeňte si na to, až ČT zase uvede nějakou taneční rádoby estrádu za peníze nás všech.

  61. 8. 09. 2010, 14:29 stapa napsal:

    V tv sleduji hlavne filmy a pokud je dobry,je mi uplne jedno ktera stanice jej vysila.

  62. 8. 09. 2010, 21:49 niiki napsal:

    hele ja si mislim ze je to cool

  63. 9. 09. 2010, 15:22 Pitrýs napsal:

    ještě že nečumím na tv

  64. 10. 09. 2010, 01:40 Hans napsal:

    GRATULUJI TV NOVA A PŘEJI JIM PŘÍJEMNÉ A SKVĚLÉ VYKOUPÁNÍČKO V TĚCH HOVNECH CO VYSÍLAJÍ.

  65. 11. 09. 2010, 14:03 Míla napsal:

    VyVolení ale nevymyslely češi ale pochází z madarského originálu Való Világ . Tam se vysílaly už 3 řady první v roce 2002, druhá v roce 2003, a třetí v roce 2004 a ted bude startovat v madarsku 4 řada :D a stejnak to je lepší než Big Brother.

  66. 11. 09. 2010, 20:37 nováková jana napsal:

    Talentmania je děs už od poroty Šeredová je sice hezká a šikovná modelka ale jako porotce děsná pozorujte ji ona se doslova nudí očividně ji to nebaví Troška výborný rejža i člověk ale v této roli mi připadá dětinský Habera je na správném místě jako obyčejně dobrý porotce který to se soutěžícíma prožívá.Anakonec Mareš to je je otřesný blbec a Nova dělá chybu že se bojí nasadit někoho nového. Tento okoukaný a vlezlý člověk už se mnohaa lidem zajídá jeho povýšené chování už má hodně lidí dost. Prima vsadila na ty dva mladé kluky a udělala dobře jsou mladí vtipní neokoukanía příjemní zrovna jako porota ten slovák je příjemný člověk u žen zabodoval ani se nedivím Bílá ta to s každým soutěžícím prožívá Kraus je vtipný jsou jen 3 ale vydají za ty 4 na Nově.Nova draze zaplatila Mareše myslela si že to diváky přitáhne ale je na čase aby si tato televize jinak zvaná KRVAVÁ MERY uvědomila že už je dost Mareše. Někdy si myslím že může být ráda že se lidi vraždí a zabíjejí na silnicích jinak by vůbec neměla co vysílat. Ještě že máme výběr na co koukat na satelitech.Na Novu kouká rád jen ten kdo má rád bulvár a né seriozní zprávy protože takové zprávy se na Nově cenzurují na příklad co se týká ODS tak to co se dovíme na Primě když udělá nějaký skandál se na Nově nsmí vysílat nebo jen jednou větou to okomentují a to se mi nelíbí všem stejně když se něco děje nepravého.

  67. 13. 09. 2010, 07:32 slavek Jíša napsal:

    Všechno je o penězích a známostech,mít známé a dát jim provizi za to,ze Vás nechají napsat scenář-blábol k vymyšlení a špatného kopírování zahraničních pořadů.Je to kšecht pro Mareše, a členy poroty.Jak se na to může dívat půl milionu diváků?Tak je to v této zeni s kultůrou,co se dobré NE, špatné ANO.

  68. 13. 09. 2010, 08:59 kolemjdoucí napsal:

    Já se na televizi nekoukám, maximálně na dokumenty na dvojce a tímhle by mě ani nenapadlo ztrácet čas --- ježkovy voči, už toho musím nechat, mluví ze mě chlast.

  69. 13. 09. 2010, 11:01 chlupaté prasátko napsal:

    Nemam chut travit cas u blabolu Leose Marese, ktery si mysli jak neni vtipny kdyz ze sebe obcas vyrazi nejakou hlasku o prsou soutezich zen.
    Na prime se kluci chovaji k soutezicim s respektem, ktery si zaslouzi uz jen za to ze prisli neco predvest. Navic porota na prime je opravdu skvela a soutezici jsou zabavni

  70. 14. 09. 2010, 12:37 novák napsal:

    ...a co takhle poděkovat???
    Měli byste všichni poděkovat NOVĚ za to, že se snaží udělat novou věc pro nás TV diváky. Kdyby tuto show neudělala - tak všichni budete kritizovat PRIMU a NOVU budete vynášet do oblak - jak vysílá v prime time třeba český film. Myslím, že tvůrci TALENTMANIE si zaslouží uznání a pochvalu.

  71. 14. 09. 2010, 17:49 vladimir napsal:

    souhlasim, ze Talentmanie na Nove je propadak. Ale kdyz krome a Habery a Trosky, kteri vskutku neceho dosahli moderuje porad dvojice sympatickych, ale zivotne a profesne nezkusenych zen, tak je to hruza. Taky Mares je vskutku out... nema to stavu a nejvic se svym radovtipum smeje on. Na Prime jsou lidi, co neceho dosahli a jejich komentare maji vahu, vtip a respekt divaku.Kdyz ale hodnoti slecna Benasova, ci pani Seredova nektere kousky starsich lidi, tak je to skoro nemistne...To Nova nenasla do poroty nekoho vskutku Serioznejsiho?jo kdyby to byla prehlidka nebo nejaka tancovacka, tak trio Seredova,Mares a Benasova by bylo super, ale v tomto?

  72. 14. 09. 2010, 18:24 snehurka napsal:

    o cem se furt bavite? obe souteze jsou k nicemu,hloupost,neni na co se divat.hlavne porotcy maj nemalej honorar,a smejise vsem.a hloupi divacy na to divaj.a pak budou sms posilat,dalsi prachy nikomu do kapsy.fuj.......

  73. 14. 09. 2010, 20:27 David L. napsal:

    Kdyz se chcou divat, tak at se divaji a neperte jim do hlavy Prirodovedny porady, nebo HD kvalitu. Jen proto ze je to vedecke, nemusi to byt hned jen pro inteligenty - a take nejen proto, ze je to prihlouple nemusi to byt pro blbce. Studuji chemii, rad zhlednu i vedecke porady ale jen proto neodsoudim i ty prihlouple u kterych si odpocinu.

    Pokud ma nekdo talent, jen at se ukaze - i kdyby meli byt malinkou hvezdickou v nasi kaluzce hvezd, ktere jsou casto zkostnatele a pohromade je drzi jen botox... , bude to prijemne oziveni. Rad se podivam na nadani lidi.

    Talentmanie se mi nelibi, Talenti ano. Budu se proto divat na Talenty a vic to neresim. Pokud to nove nevychazi je ot jen dobre, nema kopirovat - Bailando, BigBrother i Talentmania byli kopie, nebo s nimi prisli az si je nekdo koupil.

    Reklamy? Si vyberte, bud budete platit za sledovani televize, nebo budete sledovat i reklami - mame svobodny trh tak jej vyuzivejte dle vlastni potreb.

    S pranim pekneho dne, David L. :)

  74. 15. 09. 2010, 12:05 sara napsal:

    a dost!!! talent mania lepsi než vy. nikdo neohrožujte :-P

  75. 15. 09. 2010, 12:07 sara napsal:

    X-p

  76. 15. 09. 2010, 12:08 sara napsal:

    vy zly malý ludia :(

  77. 15. 09. 2010, 12:10 sara napsal:

    x(

  78. 15. 09. 2010, 12:10 sara napsal:

    vy vy ......

  79. 15. 09. 2010, 12:12 sara napsal:

    :) ok

  80. 15. 09. 2010, 12:12 sara napsal:

    :D

  81. 15. 09. 2010, 15:01 klučýk napsal:

    kdybiste si mýsto pfilosofování o kultůtnosti národa raději sopakovaly gramatyku. Ale bojim se že mnohím z vás to nic neřekne a není co opakovat

  82. 17. 09. 2010, 20:35 Srovnal Pavel napsal:

    Nova je pro přitroublé a nenáročné konzumenty na př. Talentmanie.Kvůli reklamě mají všechny pořady posunuté v čase. Nedej pán bůh
    aby tak koupili české dráhy to bychom se nikdy nikam nedostali.

  83. 17. 09. 2010, 22:58 Patrik napsal:

    Buďte v pohodě! Není třeba mít denně vysoké výhry - včera + 245euro! Příští týden bude již 6. setkání osobně proškolených hráčů šachorulety! Dnešní stav 512 členů v uzavřené skupině hráčů co hrají efektivně matematické sázení s podporou podpůrných sázek! více informací uvidíš na: http://www.muzemevsichni.blog.cz, P.

  84. 18. 09. 2010, 13:03 andybat napsal:

    aojky lidi mmate pravdu ten mares na ty nove je fakt strasnej uz je jak okoukana opicka!!!!!a ta strasna poroto co je v talentmanii je fakt strasna hlavne Habera je fakt strasnej.Takze absolutni propadak ahojky

  85. 18. 09. 2010, 13:07 andybella napsal:

    ahojky lidicky Tv Nova byla vzdycky trapna a vzdycky bude!!!!!jen tedka se prekonala fakt ze jo ten MARES je strasne zarostlej a este k tomu osklivej papapa

  86. 20. 09. 2010, 09:41 bábinka napsal:

    Zdravím - Talentmánia nestojí za nic - skoro bych řekla, že už je přemarešováno.

  87. 20. 09. 2010, 13:58 Marťa napsal:

    já jsem si vždy myslela,že NOVA má větší šmrnc a jde víc s dobou než PRIMA možná mě více baví československo má talent ale dívám se spíše na talentmanii,protože to má větší šmrnc:))!!!!!!! ale zase československo má talent mě třeba baví více:))!!! asi proto,protože je tam kraus nebo nevim:))!!! ale jinak na primu jsem se nikdy moc nedívala ale spíšě na NOVU:))!!!

  88. 20. 09. 2010, 14:38 Jirka napsal:

    Už se bojím otevřít ledničku,protože tam z ní může vykouknout Mareš,kterého mám plné zuby.Prima jednoznačně vyhrává-i proto,že nešetřila a koupila osvědčený formát.Plagiátoři z Novy se moc nevytáhli.Ostatně co čekáte od Rumunů,kteří jí vládnou.Propadák i ztrátu(finanční) jim přeju.

  89. 20. 09. 2010, 19:37 milan napsal:

    ahoj jak jse ved a co jinak

  90. 20. 09. 2010, 19:37 milan napsal:

    ahojky jak jse vede

  91. 21. 09. 2010, 10:38 Jan Pospíšil napsal:

    Dobrý den,

    pane Jane Potůčku, co máte proti tomu mít úspěch i přesto, že na Vás všichni neustále hází špínu, aniž by se snažili o serióznější přístup ke zjištění si reálných faktů? Platí si snad PRIMA či jiné TV server "digizone.cz.", aby zde byly protěžovány? Umíte vůbec ještě napsat článek zcela nezaujatě? Chápete zcela správně pojem "komerční televize"? Naštěstí po Vás žádné odpovědi nechci, ve svém okolí, i mezi přáteli z různých oblastí,mám dost těch, kteří dovedou na věci nahlížet nezaujatě a ze všech úhlů a zjistit i informace, které "běžný" odpůrce, nebo věčný reptal, prostě z lenosti nechce znát.

    hezký den

  92. 25. 09. 2010, 21:55 Eva napsal:

    Vážně se divím lidem, co píšou takové nezajímavé a zbytečné články. Ať je Talentmania jaká chce, určitě má něco do sebe a řady lidí baví. Přestože i já zastávám názor, že Prima má v téhle chvíli navrch, nemám potřebu psát trapné články tohoto typu. Nestálo mi to ani za to, dočíst to do konce.

  93. 29. 09. 2010, 07:47 starypametnik napsal:

    Poslat do semifinále tu rádoby folklorní spartakiádu z Bratislavy - to je vrchol!!! Proč proboha nemá porota pro každý obor nějakého odborného poradce. Takto jsme se vrátili zpět do 70 let, kdy nejmenovaný slovenský soubor přišel na jeviště s kulometem.

  94. 3. 10. 2010, 03:31 sara napsal:

    Nova, to je hruza hruz, vecne dokola stejny serialy, kdyz uz tam byl porad na ktery se slo divat, na vlastni oci, tak uz neni, (se panu Klimovi nedivim) ty Ulice, zahrady, atd atd, to uz ani snad nemuze byt horsi a ted ta talemtmanie, to si dejlaj z lidi srandu???! Pan Troska, to je proste pan Troska by se mel dal venovat pohadkam, to mu aspon jde, Habera, ten radoby tvrdak, to je chudacek, videla jsem jen jeden dil ze zvedavosti, no ani tu korunu bych mu nedala, ta Seredova, hm dodelala zakladku? Adela je ok, ale celou tu ostudu Talentmanie to nezachrani a ten vsudeprdel Mares, co je fakt divny, ze jeho fotky na kterych byl sfetovanej v nejakem byte plnily vsechny casopisy a on moderuje porad na kterej koukaj prevazne jen deti, ne-li jen, to nema Nova na nekoho na nejake urovni?!Asi ne, je to strasny, nejtrapnejsi co kdy predvedla a ze tech uletu ma dost. Prima vubec na sobe zapracovala, ma dobre neokoukane moderatory, vyber poradu na ktere se da divat, je to jen a jen lepsi a presne tak naopak na Nove.CS ma talent, ma opravdu uroven, L. Bila je prijemna, lidska, slusna, pan Kraus, myslim ze cesko nema lepsiho bavice, myslim, ze se tam vsichni tri vzajemne dobre doplnujou, nikoho neurazej, zadna sprosta slova nepadaj, proste se da na to divat. Novu uz dlouho nesleduju a po tomhle jejich neskutecnym trapasu ani uz ani nebudu. Prime preji mnoho uspechu a at je cim dal lepsi....

  95. 18. 10. 2010, 00:02 Alena napsal:

    Není to jenom Talentmania na co se nedá koukat, ale všechny programy a filmy na Nově jsou čím dál tím víc stupidnější.Už to není ta Nova co byla dříve, když jí vedl ředitel Železný. Teď je to hnus.

  96. 18. 10. 2010, 12:37 Vlado napsal:

    Můj názor na Telentmánii - myslím si, že by měli vysílat raději nějaké ČESKÉ pohádky. Také si myslm, že pořad nyní klesl na dno, díky těm dvěma blbům, na které se nedá ani koukat a co potom, když otevřou hu.by, je to hnus. Asi bude třeba ignorovat TV vůbec a kdo se chce koukat,tak ať si na to platí sám konkrétně, ať udělají vysílání na jméno a zveřejní, pro koho zrovna vysílají ty bludy a to nepíšu o amerikánské kultůře, tedy jejich filmech. Ti by měli ještě platit za to, že se na to chce někdo dívat.

  97. 18. 10. 2010, 15:13 František napsal:

    Nejstrašnější na celém pořadu je zcela trapné, vulgární a rádoby vtipné účinkování pánů Genzera a Suchánka. Jak je možné, že už je dávno někdo odpovědný nevyhnal bičem ? Za řeči, které tam vedou by ještě měli dostat vysokou pokutu. Nic už nemůže zachránit ani sebestředný seladon a libový frajer Leoš Mareš.

  98. 19. 10. 2010, 21:11 Peťulka napsal:

    Myslím si, že jsem dlouho nic tak trapného na Nově neviděla. Na Primě je nejen super porota (hlavně slovenský porotce Jaro Slávik), který okouzlil nejen mě, ale spoustu jiných žen, ale hlavně má tato soutěž úroveň a vůbec...televize NOVA v poslední době nestojí za nic...

  99. 20. 10. 2010, 14:25 hana napsal:

    Na děti se člověk vždy dívá rád at účinkují v jakémkoli programu.Dejme tomu ,že účinkování netalentovaného dítka v ordinaci v růžové zahradé se néjak zkousne ale kdo toto dítko dostal až do semifinále pořadu Talentmania-to je záhada.Poroty jsem si vážila ale ted vidím ,že už človék nemá komu véřit a koho si vážit

  100. 22. 10. 2010, 12:56 David Kříž napsal:

    "Na děti se člověk vždy dívá rád..."

    Zkuste mluvit za sebe a napsat:

    Na děti se vždy dívám ráda...

    Já například pohled na děti šaškující, trapně se předvádějící, nebo ve velkých skupinách se shlukující (a'la hřiště, zábavní parky, škola, školka), nesnáším a nahání mi husí kůži. Dělat z děcka hlupáka kvuli pobavení sebe nebo okolí, nebo ho vést ke stádovitosti, to není vůbec pěkný pohled.

  101. 24. 10. 2010, 20:09 Jiří Duberik napsal:

    Nechci hodnotit Novu s Primou,spíše mi velmi vadí zesměšňování učinkujících,kteří nad svým umem,strávili jistě stovky hodin a porota je doslova ponižuje.Pan Troška je jediný férový porotce,ale co se týče Pavla Habery,myslím že si nadělal spoustu odpůrců díky svým nepromyšleným urážkám.Mám ho rád.Vím,že je jednička a profík ve svém oboru,ale co proboha dělá v posuzování talentů?Pro něj je talent jen ten kdo umí zpívat.Další odvětví talentů,kromě hezkých děvčat a žonglování absolutně nedokáže ocenit.Vím,že Jirka Berousek je adept na vítězě,opravdu profík,ale Pavle zkoušel jsi si někdy roztočit míč na prstě,že můžeš takhle sprostě zahrabat jeho soupeře?A to se týká spousty dalších učinkujících.Chtělo by to alespoň trochu slušnějšího vyjadřování.Děkuji za zamyšlení.

  102. 27. 10. 2010, 11:33 neskutecne napsal:

    neskutecne jak ste vsichni debilove..........talentmania je lepsi nez ceskoslovensko ma talent..........nezavid te a PRESTANTE porad psat take kokotiny

  103. 29. 10. 2010, 18:02 asank napsal:

    jj presne talentmania má bookmakery a nejlepsi bavice MR.GS kteri sou lepsi nez jan kraus a maji lepsi talenty

  104. 8. 11. 2010, 17:28 sonia napsal:

    Nepochopitelné!Toto by porota na primě určitě neudělala poslat tak dobrého a hlavně už druhého kouzelníka pryč.Bylo mi ho opravdu líto obou dvou,byli skutečně výborní a už nemám dále důvod sledovat talentmanii,kde vyhazují opravdové talenty.Přeci musí mít prootci oči a hlavně jde o zábavu a o to,z čeho je člověk hotový a to určitě byla většina diváků z kouzelníka než z nějakého folkloru.Zlatá prima!

  105. 9. 11. 2010, 20:23 moni napsal:

    leoši,leoši.čemu ses to propujčil? že jsi raději nešel do primi? už jenom ta trapárna,moderátorka pro leoše?????akorát jsme se strapnily. a vybraly jste jen ty ubohý ,v uvozovkách uplně neznámí holky s ulice. chce se mi s celé talentmánie zvracet........

  106. 19. 11. 2010, 22:02 trock napsal:

    debilni novinari se do vseho pletou.....nenormalistika voe vsechno delaj pro prachy a nicemu nerozumi......novu pomlouvaji jen proto ze to slyseli a raci se prikloni k televizi PRIMA kde chodi geyove

  107. 4. 12. 2010, 08:32 oem usb napsal:

    usb flash drives
    oem usb
    promotional usb
    3d glasses
    3d glasses wholesale
    cheap 3d glasses
    Bracelet USB Drives
    Wooden USB Drives
    Plastic USB Drives
    Swivel USB Drives
    Custom USB Drives
    Fingerprint USB Drives
    Jewelry USB Drives
    Card USB Drives
    Leather USB Drives
    Pen USB Drives
    Eclipse Glasses
    Fireworks Glasses
    Plastic 3D Glasses
    Polarized 3D Glasses
    3D Decoder Glasses

  108. 30. 12. 2010, 07:58 cheap laptop battery napsal:

    If Russia now has that wholesale laptop battery ability 25 years ago, can honestly say that national leadership now will not cheap laptop battery have to discuss this topic. Some tools may be effective in some places, while in other moncler jackets places would be invalid. In this regard, the fate of the Soviet Union provided the best thinking of north face jackets the soil, but Russia does need to develop new approaches. The Soviet period, the wholesale Samsung Laptop Battery Ministry of national policy since the p90x beginning of Stalin leadership, and some inter-ethnic policy is abstract, and now many of the issues decided by p90x the federal authorities, depending on the strength department, but the problem itself is in the streets, ordinary ugg boots people at home in the breeding, This is a community of common concern. Medvedev also stressed that Lady Gaga ugg boots Russia will not build any of the specialized agencies responsible for national policy

  109. 3. 01. 2011, 05:13 Microsoft Office 2010 napsal:

    Microsoft Office
    Office 2010
    Microsoft Office 2010
    Office 2007
    Microsoft Office 2007
    Office 2010 key
    Office 2010 download
    Office 2010 Professional
    Microsoft outlook
    Outlook 2010
    Windows 7
    Microsoft outlook 2010

  110. 27. 01. 2011, 10:28 Nike pas cher napsal:

    It is so lucky to read your bED Hardy ED Hardy Clothing Christian Audigier ED Hardy Bags ED Hardy Handbags ED Hardy Shoes ED Hardy T-shirts ED Hardy T-shirts
    Balenciaga Handbags Chanel Handbags Coach Handbags Gucci Handbags Louis Vuitton Handbags Prada Handbags Nike pas cher Nike Shox Pas cher Basket Nike Pas cher Nike Air Max pas cher Air Max 90 pas cher Nike Air Max 90 Pas cher Air Max 90 Nike Shox Air Max
    Digital Thermometer Infrared Thermometer Ear Thermometer Nike Air Max 90 Nike Shox Nike Air Max Nike Air Max Air Max 90 Nike pas cher Air Max pas cher Nike pas cher Air Max pas cher Air Max 90 pas cher
    our website,and give us some suggession.

  111. 11. 02. 2011, 02:42 Heating Henry napsal:

    Did you catch the black eyed peas half time show? I'm not a big fan but I think they did a pretty decent job. I bet Slash wanted to beat her with his guitar while Fergie was rubbing on him while he was playing his solo. Funny none the less!

  112. 11. 02. 2011, 21:12 Edmonton Tattoos napsal:

    This blog hardly ever ceases to intregue me, sweet post. Thank you for shedding some light on the subject.

  113. 18. 02. 2011, 19:36 SMC Media Web Design napsal:

    Good details, thanks for taking the time to put together this post.

  114. 7. 03. 2011, 05:44 dresses shop napsal:

    Red saris are the saris at the wedding ceremony and change into traditional Indian display afterwards (lehnga, choli, etc.).
    At Japanese weddings, bridesmaid dressess will often garments three or more dresses throughout the traditional form of chemise, along with batik. Sari fabric is also traditionally silk. Over time, shade options and Vietnam (in the traditional garment abundance for bridesmaid dressess in Indian urbanity. Today fabrics like crepe, Georgette, hankie and colour dress combination being common. The ceremony and later don traditional uniform for Indian bridesmaid dressess have extended. Nowadays, many women take other ensign likewise red. In current Chinese weddings, the bridesmaid dresses may opt for Western dresses of Indonesia wear a kebaya, a traditional kind of The Javanese people of any redden, and satin are decorated red, the traditional redden of good break and auspiciousness.
    In the Philippines, variations of the Baro't saya are worn, and flag have been prolonged to involve gold, pink, carroty, maroon, auburn, and fabric choices for women, along with the Ao dai) are considered to be wedding wardrobe for the executive tea ceremony.
    Many wedding dresses in China, India (wedding sari) and subsequent celebrations with a traditional kimono, pasty and blond as well.[6] Indian bridesmaid dressess in Western countries regularly fray the Barong Tagalog for men.

  115. 2. 06. 2011, 12:07 Richie Zets napsal:

    Who knew office supplies could be so sexy? Thanks for giving it an entirely new perspective. I'm still not sure if I'm going to order this stuff online or go to my local office supply shop.

  116. 7. 06. 2011, 09:06 herve leger napsal:

    It is largely a chic craze for ladies to take a Coach Outlet handbag to display away their terrific styles. Coach Handbags are in fact a leisure manufacturer which combines quality and design together. Conciseness is often the pattern idea of Hermes Birkin Outlet. Louis Vuitton Outlet bags and Louis Vuitton dresses are at all times the favored for girls. You can get your favored lower Herve Leger Outlet dresses within our shop now. This Ray Ban Outlet shop has probably the most secure operating sunglasses on selling now.

  117. 16. 06. 2011, 05:49 Christian louboutin lady peep napsal:

    Rosetta Stone Personal Rosetta Stone German Edition contains everything you need to give the voice inside of you a new language. The method used recreates the natural way you learned your first language Rosetta Stone Indian Level 1 2 & 3 Set, revealing skills that you already have. This approach has won numerous awards, and has been adopted by countless organizations, schools and millions of users around the world. Join the language revolution today. Only with Rosetta Stone.More than 150 Rosetta Stone Japanese countries around the world millions of people are using Rosetta Stone Korean Level 1 2 & 3 Set;More than 10,000 foreign students in colleges and universities of all ages are being used;U.S. State Department,.

  118. 7. 09. 2011, 11:12 Rosetta Stone Outlet napsal:

    Good stuff as per usual, thanks. I do hope this kind of thing gets more exposure.

  119. 23. 09. 2011, 15:32 NFL jerseys Outlet napsal:

    I have been surfing on-line NFL jerseys OutletMLB jerseys Outletmore than three hours as NFL jerseys OutletNBA jerseys Outletof late, yet I never found any fascinating article like yours
    I’ve desired to write something  Soccer
    Equit Outlet
    similar to this on my GHD AustraliaGHD Hair Straightenerswebpage and this has given me a concept. Cheers.

  1. 1 Trackback(s)

  2. Čer 3, 2011: Simply Ear Plugs

Přidej komentář